W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Korzystając z naszej strony akceptujesz zasady Polityki Cookie.
  • Jakość w firmie audytorskiej

Jakość w firmie audytorskiej

Jakość – najważniejsza cecha usług świadczonych przez BDO

W BDO wszystkie czynności związane ze świadczeniem usług audytorskich wykonywane są na podstawie obowiązujących standardów, w tym tych dotyczących jakości. Jakość jest dla nas jako firmy audytorskiej nadrzędną wartością a cele jakościowe są wbudowane w nasz system zarządzania i strategię działania.

W BDO funkcjonuje System Wewnętrznej Kontroli Jakości (SWKJ) zgodny z Międzynarodowych Standarem Kontroli Jakości (MSKJ 1), który obecnie obowiązuje firmy audytorskie. Obecnie jesteśmy na etapie wdrażania nowych standardów jakości:

  • Międzynarodowego  Standardu Zarządzania Jakością 1 - „Zarządzanie jakością dla firm wykonujących badania lub przeglądy sprawozdań finansowych lub zlecenia innych usług atestacyjnych lub pokrewnych”.
  • Międzynarodowego Standardu Zarządzania Jakością 2 - „Kontrole jakości wykonania zlecenia”.
  • Międzynarodowego Standardu Badania 220 (zmieniony) - „Zarządzanie jakością dla badania sprawozdania finansowego”.

 

Zaprojektowanie, wdrożenie i funkcjonowanie systemu zarządzania jakością zgodnego z Międzynarodowym Standardem Zarządzania Jakością 1 (MSZJ 1) daje wysoki poziom pewności, że wykonane przez BDO zlecenia są wysokiej jakości i są zgodne z mającymi zastosowanie przepisami, regulacjami, standardami i politykami. System zarządzania jakością ma wspierać naszą firmę w wypełnianiu jej obowiązków służenia interesowi publicznemu oraz w osiąganiu celów strategicznych związanych z jakością.