W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Korzystając z naszej strony akceptujesz zasady Polityki Cookie.
  • Polityki, procesy i kontrola wewnętrzna

Polityki, procesy i kontrola wewnętrzna

Zaczynamy od oceny wewnętrznej kontroli naszych Klientów stosując systematyczne, spójne podejście, dostosowane do każdej firmy i branży, w której działa. Rozumiejąc potrzeby Klientów, jesteśmy w stanie lepiej identyfikować istniejące luki i rozpoznawać ryzyko, a jednocześnie przedstawiać możliwości poprawy kontroli i optymalizacji. 

Co dokładnie robimy:

  • Identyfikujemy istniejące otoczenie kontroli i analizujemy koszty, wpływ na proces oraz na niezawodność związaną z działaniem i weryfikacją tych kontroli;
  • Wskazujemy na istniejące mechanizmy kontrolne, które ograniczają kluczowe ryzyka i zarządzają nimi, starając się wykorzystać wyższy poziom kontroli systemowej, eliminując tym samym zbędne lub nieskuteczne kontrole;
  • Podpowiadamy jak przeprojektować, zautomatyzować lub wdrożyć nowe mechanizmy kontrolne w celu zwiększenia wydajności i skuteczności;
  • Współpracujemy z zewnętrznymi audytorami w celu zagwarantowania, że zalecenia dotyczące wszystkich zmian w kontroli zostaną uzgodnione, aby ryzyko finansowe pozostało w pełni uwzględnione i zarządzane;
  • Projektujemy i wdrażamy struktury nadzoru i raportowania w celu monitorowania skuteczności kontroli.

Co nowego w BDO
See all blogs