BDO i Microsoft ogłosiły rozszerzenie strategicznego sojuszu, w ramach którego obie strony będą współpracować w celu dostarczania rozwiązań tworzących wartość dla Klientów BDO na całym świecie. Sojusz ma trzy cele:
- Tworzenie wartości dla Klientów BDO z segmentu mid-market poprzez zwiększanie wpływu na biznes dzięki doskonałości cyfrowej.
- Wykorzystanie chmury Microsoft Cloud w celu przyspieszenia usług cyfrowych świadczonych przez firmy BDO i ich doradców.
- Udostępnienie korzyści płynących z chmury Microsoft Cloud szerszemu gronu odbiorców.
Rosnąca złożoność świata biznesu oraz wyzwania wynikające z obecnych zmian geopolitycznych i środowiskowych wymagają nowego, innowacyjnego podejścia, aby sprostać potrzebom dużych i małych firm. Dzięki tej trzyletniej umowie BDO będzie korzystać z Microsoft Azure, Microsoft 365 i Dynamics 365, aby dostarczać Klientom BDO na całym świecie coraz szerszy zakres innowacyjnych usług i rozwiązań cyfrowych.
Klienci BDO w 164 krajach i terytoriach oraz we wszystkich branżach będą mogli korzystać z oferty Microsoft Cloud, Data and AI, Security and Compliance w celu przeprowadzenia transformacji cyfrowej w swoich organizacjach. Szacuje się, że w ciągu najbliższych trzech lat liczba Klientów wzrośnie do 775 tysięcy, co umożliwi BDO kontynuację zaangażowania w zaspokajanie potrzeb Klientów w zakresie ochrony danych i zgodności z przepisami. Zastosowanie sztucznej inteligencji oraz rozszerzenie zakresu rozwiązań i usług Microsoft Cloud pozwoli również doradcom BDO zaoferować Klientom innowacyjne rozwiązania, które będą wspierać ich w dążeniu do wywierania pozytywnego wpływu społecznego i biznesowego. Ponadto BDO wykorzysta chmury branżowe Microsoft, w tym chmury dla zrównoważonego rozwoju, dla usług finansowych, dla opieki zdrowotnej i dla handlu detalicznego, aby zaoferować Klientom rozwiązania i usługi branżowe, których potrzebują do realizacji transformacji biznesowej i wzrostu.
W ostatnich latach firma BDO poczyniła znaczne inwestycje w wiedzę i usługi cyfrowe, aby jeszcze bardziej skoncentrować się na pomaganiu ludziom, a rozszerzona współpraca z firmą Microsoft pomoże w realizacji tego celu. BDO już w dużej mierze wdrożyło Microsoft Teams, co zwiększyło współpracę i wydajność pracowników BDO na różnych rynkach i w różnych dyscyplinach. Doradcy BDO będą mogli wykorzystać inicjatywę Microsoft Enterprise Skills Initiative, aby rozwijać swoje umiejętności techniczne, poszerzać wiedzę na temat rozwiązań Microsoft i zdobywać certyfikaty, dzięki czemu będą mogli pomagać klientom ze średniego segmentu rynku na całym świecie, realizować transformację cyfrową i zwiększać wartość Klienta na swoich rynkach.
Keith Farlinger, Globalny Dyrektor Generalny BDO, powiedział: "Cieszę się z rozszerzenia naszego strategicznego sojuszu z Microsoft. Zbliża on do siebie dwie wiodące globalne marki i ułatwia obu firmom realizację misji naszych organizacji na całym świecie: pomagać ludziom osiągać więcej. Dzięki wsparciu Microsoft, BDO wprowadza innowacje w zakresie usług doradczych i zarządzania cyfrowego, co przyczynia się do dalszego rozwoju naszej cyfrowej doskonałości i przekształcania sposobu prowadzenia działalności zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej. Wykorzystanie technologii Microsoft do świadczenia usług BDO będzie stanowić wartość dodaną i umożliwi rozwój naszym Klientom i naszej organizacji".
Rodney Clark, Corporate Vice President, Global Channel Sales, and Channel Chief w Microsoft: "Microsoft ma przyjemność współpracować z BDO, zaufanym doradcą dla wielu firm, który na co dzień ściśle współpracuje z Klientami z tego rynku. Głęboka wiedza biznesowa BDO w połączeniu z rozwiązaniami i usługami Microsoft Cloud umożliwi transformację biznesową i wzrost dla Klientów na całym świecie".
Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymać aktualności i publikacje BDO
Please fill out the following form to access the download.