Od 2014 roku związana z międzynarodową firmą BDO, gdzie zajmuje się szeroko rozumianą komunikacją oraz promocją marki, a od ponad trzech lat pełni również funkcję Dyrektorki ds. Zrównoważonego Rozwoju. Odpowiada za strategię ESG firmy w Polsce oraz edukację rynku w zakresie odpowiedzialnego biznesu. Kieruje działaniami w zakresie komunikacji, PR i promocji marki, a także relacjami z mediami i Klientami.
Doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu i public relations zdobywa od 2011 roku, m.in. w firmie Ernst & Young (obecnie EY).
Zanim związała się z branżą doradczą, przez niemal 13 lat pracowała jako dziennikarka i redaktorka specjalizująca się w tematyce podatkowej i gospodarczej, m.in. w Gazecie Prawnej i Dzienniku Gazecie Prawnej, gdzie była zastępczynią kierownika działu podatkowego.
Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów z Prawa Unii Europejskiej na tym samym uniwersytecie.