W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Korzystając z naszej strony akceptujesz zasady Polityki Cookie.
  • Analiza operacyjna

Analiza operacyjna

  • Analiza operacyjna jest pierwszym etapem współpracy BDO HBC BI z Klientem
  • Podczas tego etapu dokonujemy diagnozy postawionego przed nami problemu. Definiujemy najważniejsze zadania i przygotowujemy program zmian dla całego przedsiębiorstwa lub wybranego wspólnie z Klientem obszaru.
  • Choć nasze narzędzia analizy operacyjnej są ściśle wystandaryzowane, to dokładamy starań, aby ciągle się rozwijały i pozwalały nam na doskonalsze działanie. 
  • Program analizy operacyjnej oraz jej czas jest zawsze dostosowany do potrzeb Klienta, które ustalane są przed rozpoczęciem współpracy.
  • Diagnoza postawiona podczas analizy operacyjnej pozwala na zaproponowanie kierunków rozwiązań oraz modelu współpracy, zdefiniowanie wstępnego harmonogramu projektu oraz oszacowanie korzyści finansowych będących efektem współpracy projektowej.
  • Model współpracy proponowany w efekcie analizy operacyjnej może przewidywać zarówno współpracę projektową, współpracę szkoleniowo-coachingową, wsparcie w postaci systematycznego audytu przedsiębiorstwa, jak też kompleksową usługę stanowiącą połączenie tych produktów.
  • Analiza operacyjna może być samodzielną usługą, wtedy standard postępowania rozszerzamy o narzędzia pozwalające najlepiej odpowiedzieć na potrzeby Klienta. Mogą one przykładowo obejmować ocenę efektywności wskazanego obszaru lub przedsiębiorstwa, mapowanie procesów i rekomendacje ich poprawy czy też weryfikację istniejących norm maszynowych i obsad.